הובלות

אחסון דירה, אופציה שלא כולם מכירים

אחסון דירה, אופציה שלא כולם מכיריםלכולם ידוע כי לכל אחד בדירתו נמצאים דברי ערך שבוודאי לא היה רוצה שדברי הערך ובכלל תכולת הדירה שלו תיעלם או תינזק בדרך כלשהי. אז כאשר אנו זקוקים לשירות של אחסון תכולת דירה כיצד אנו עושים את זה?
כמובן, ישנם מספר כללי ברזל שכדאי לבדוק על מנת לוודא כי אותה חברה אשר ממנה את משכירים את המחסן בכדי לבצע אחסנה של הדירה שלכם תהיה בעל מוניטין טוב וגדולה ככל האפשר – כך בעצם תוכלו להיות בטוחים יותר שתכולת הדירה אותה אתם מאחסנים אצלהם לא תיעלם יחד עם החברה.

מה כדאי וניתן לאחסן? התשובה היא פשוטה: כל מה שאתם חושבים לנכון החל ממקרר, בגדים, ארונות, מכשירי חשמל, כלי בית ואפילו מקלחונים של הבית אם הם ניידעם…ברור שכמוט גדולה של דברים ידרשו שטח אחסון גדול והמחיר יעלה אבל אם אין ברירה חייב לעשות זאת.

מומלץ לבחור בחברה אשר תספק עבורכם שירותי הובלה יחד עם שירותי אחסון דירות אשר אתם שוכרים ממנה – כך תוכלו להיות בטוחים שאותה חברה אשר מבצעת את האחסנה תבצע גם את ההובלה – האינטרס של החברה היא כמובן לאחסן אותו לטווח ארוך ככל האפשר. מומלץ גם לשאול את אותה החברה על טיב שירותי ההובלה שלה ומה הם כוללים – האם הם כוללים את סידור הבית או לא? האם הם כוללים את פירוקה והרכבתה? כל השאלות הללו יחסכו עבורכם הרבה כאב ראש וטרחה לאחר מכן. אם תעשו כך בטוח לא תיטהו זקוקים לקבל טיפול פסיכולוגי שאולי יעור במצבים מסוימים.

לאחר שמצאנו חברה שכזו מומלץ לבדוק האם קיים אצלה ביטוח בתוקף, מי המבטחת ומה נעשה על מנת להגן על התכולה שלכם.

לסיכום, תכינו לעצמכם קפה עשוי באמצעות מכונת אספרסו טובה וחרו בחברה אמינה, בעלת מוניטין, ותיקה וידועה על מנת להיות בראש שקט כי אלו אשר אחראים על אחסון דירה עבורכם מבצעים זאת על הצד הטוב ביותר וללא רבב.