הובלות

הובלות קטנות – איך לחסוך כסף

הובלות קטנות - איך לחסוך כסףובכן, בכדי לענות לכם למי ולמה זה כדאי קודם בואו ונבין הובלות קטנות מה הם – הובלות קטנות בדיוק כפי שזה נשמע הינם הובלות של תכולת דירה בסדר גודל קטן או במילים אחרות הובלות דירה קטנה עם מקרר, מכונת כביסה, תנור, ספרים, מכונת קפה וכו' ולרוב לא יותר מ-3-5 פריטים. לא רק כסף צריך לחסוך אלא גם בריאות כדי לא להגיע לגישה אצל פסיכולוג אם המעבר של דירה בעיתי. חלק מהחברות יעשו גם סידור הבית כשירות שבטוח יחסוך לכם כסף.

בראש ובראשונה אלו אשר משתמשים הכי הרבה בתחום זה של הובלות קטנות הינם סטודנטים אשר משתמשים בשירות של הובלות סטודנטים – בין אם אחרי שמצאו דירה בעיר של לימודים כי הם לא מחפשים נדל"ן בארה"ב. הרבה סטודנטים גרים יחד עם מספר שותפים והם נדרשים למצוא איך להוביל את כל התכולה למיקום החדש (במיוחד כאשר כל אחד מהשותפים גר בקצה אחר של הארץ). תמיד יש גם אופציה של אחסון דירות למיד שצריך.

במידה והם מצאו דירה אחרת באותה העיר כאשר כמובן, אין להם פריטים רבים להעביר ולרוב מדובר במקרר או מוצר חשמלי אחר כלשהו וכל השאר הם מעבירים ברכבם הפרטי. במצב זה אפשר לחשבו גם על מחסנים להשכרה לתקופה קצה עד שנגיע לדירה החדשה. אגב, במקרה ומדובר במספר שותפים אשר עוברים לדירה אחת ממספר קצוות בארץ מומלץ לקחת חברת הובלות קטנות אחת אשר תבצע את כל ההובלות. כדאי להתייחס למעבר הדירה כמו מנהל פרויקטים שצריך למצוא פתרונות יצירתיים ובמיוחד זולים.

כך תחסכו זמן ותקבלו גם סדר בדירה החדשה שלכם מכיוון שלא יהיו מספר מובילים – דבר שיכול ליצור תוהו ובוהו בניגוד לחברה אחת שתבצע את כל ההובלות ותסדר את הכל במהירות בכדי שתוכלו להתחיל ללמוד בראש שקט.
גם תחום הובלות משרד שייך לתחום של הובלות קטנות זאת מכיוון שעל הובלת משרדים קטנים רבים דורשים הובלה של מספר פריטים קטן יחסית על מנת לעבור משרד ואין להם באמת צורך במספר משאיות.

כמובן, בעקבות כך שמדובר בתחום של הובלות קטנות מחיריהן של חברות אשר מבצעות הובלות קטנות נמוכים בהרבה מהובלות רגילות וזאת מסיבות מובנות – יתרון נוסף של הובלות קטנות על פני הובלות רגילות. בכל מקרה לא ניתן לעבור דירה על ההמלצות של הורוסקופ שבועי אלא חייב לעשות זאת עם סכל.
כמובן, חשוב לבדוק ולאמוד על טיב חברת הובלות קטנות שבחרתם על מנת לדעת האם מדובר בחברה מנוסה, מקצועית ואמינה – בנוסף, חשוב לבדוק האם אותה חברת הובלות קטנות מחזיקה ברשיון עסק ולא פחות חשוב שהיא מחזיקה בביטוח לתכולה שלכם במקרה ומשהו קורה לתכולה בדרך.