הובלות

הובלות קטנות – האם זה מומלץ?

הובלות קטנות - האם זה מומלץ?הובלות קטנות כדאי לתכנן בתשומת לב כמו כול הובלה. ראשית כדאי לתכנן אותה ליום שישי מאחר שחברות ההובלה פנויות יותר ואז יתדן שתוכלו לקבל מחיר מוזל. הובלות קטנות למרחק לא מאוד גדול, זאת הזדמנות טובה להתמקח על המחיר. אם את או אתה סטודנטים בתחילת שנת הלימודים או בסופה, תלו מודעות על לוח המודעות וחפשו משהו שצריך פחות או יותר הובלה לאותו אזור כמו שלכם וכך תוכלו להשתתף בהובלה ובמחיר.

בכל מקרה עליכם לבקש שתיים שלוש הצעות מחיר, בכתב כמובן כדי שניתן יהיה להשוות מחירים. בדרך כלל המחירים של הובלות קטנות שונים מאוד בין חברה לחברה בגלל שלפעמים מוביל יכול לצרף את ההזמנה שלכם להזמנה אחרת ואז המחיר יהיה הרבה יותר זול מאשר אם אתם מזמינים עבור הובלה קטנה את המשאית רק עבורכם. במקום הובלה קטנה לסטודנטים במיוחד אפשר לשקול איחסון דירה בזמן החופשה מלימודים.
אם בחרתם חברת הובלות טובה וגם סידרתם כל מה שצריך בסביב אפשר להיות רגועים ולאפשר לילדים לראות סרטי ילדים בזמן שאתם מתעסקים במעבר הדירה.

אם אתם לא ממהרים ואין לכם תאריך שחייב לעבור, קיימת אפשרות לדבר עם בעל החברה שהוא יודיע לכם כאשר יש לו אפשרות לצרף את החפצים שלכם להזמנה אחרת ואז בטוח תצליחו לחסוך כסף.
אם עליכם לבצע הובלה קטנה אבל של חפץ יקר, כמו שעון קוקייה גדול ועתיק למשל, רצוי לקחת חברת הובלות מקצועית שמתמחה בהובלה מסוג זה. וכמובן אל תחסכו בביטוח. בזק או אובדן של פריט יקר יהיה גדול ממחיר הביטוח.