הובלות

איך בוחרים את החברה הכי מתאימה לכם

איך בוחרים את החברה הכי מתאימה לכםאז הגיע היום המיוחל ואתם עוברים דירה, כמו בכל דבר – חברת הובלות טובה, מקצועית ומנוסה תוכל לגרום לכך שהמעבר יבוצע בצורה החלק ביותר. בסופו של דבר חברת הובלות טובה תוכל לעשות לכם מעבר בראש שקט – בעוד שחברה חאפרית ולא מנוסה תגרום לכך בדיוק לתוצאה ההפוכה – כלים שבורים, דברים שאבדו, תשלומים נוספים או דיכאון בגלל עוגמת נפש רבה.

בראש ובראשונה חשוב לדעת כי חברת הובלות יש להזמין מראש. לא הזמנתם יתכן שתצטרכו אחסון דירה כי יש תקופות שכל עם ישראל עובר דירה. כמה זמן להזמין מראש? תלוי בתקופה. במידה ומדובר בתקופת החורף אז כחודש ואם מדובר בימים החמים של הקיץ (גם מבחינת מעברי הדירה) מומלץ להזמין חברות הובלות גם כחודשיים מראש על מנת לוודא כי אותה חברת הובלות שאתם רוצים תהיה פנוי בתאריך שאתם רוצים ושלא תצטרכו להתפשר לא על החברה, לא על התאריך ולא על טיב השירו
כדאי לבצע סקר שוק בין קרובי המשפחה והחברים כי לא מדובר על משחקים וחייב לבדוק את הדברים ברצינות. לאחר מכן פנו לאותן חברות (בקשו מקסימום כ-4 הצעות מחיר) ובזמו בחירת חברת הובלות אין להסתכל רק על תג המחיר אלא גם על הנסיון, על השירותיות והאמינות של החברה בסופו של דבר – הצעת מחיר זולה יכולה לעלות לכם ביוקר. אם בודקים את כל הדברים ביסודיות לא יהיה צרוך לחפש הלוואה לכל מטרה כדי לצאת מינוס.

לאחר בחירת חברת הובלות ולפני הסיכום חשוב לוודא את כל הפרטים, חשוב שנציג של אותה חברה יגיע אליכם לביתכם על מנת לתת הצעת מחיר מדויקת (מכיוון שלפעמים לאחר הצצה בבית מתברר כי יש יותר עבודה) ועל מנת לחתום על חוזה בכתב כי לא מדובר על מורה פרטי שאם לא יכול להגיע היום ידחה את השיעור למחר(חשוב לחתום חוזה בכתב ולא להתפשר בעניין – חוזה מחייב יחסוך לכם עוגמת נפש רבה).

כמו כן, חשוב לוודא כי לחברה יש לה ביטוח רכב, ביטוח הובלות, ביטוח לעובדים – הרי לא מדובר על בדיחות ובמידה וקורה משהו להובלה שלכם אתם רוצים שהיא תהיה מכוסה ביטוחית. ודאו כי יש ביטוח הובלות בתוקף לאותה חברת הובלות שבחרת. חברות הובלות בד"כ מקפידות על כך אך חשוב לבדוק.

לסיכום זכרו לבצע סקר שוק לפני שאתם בוחרים בין חברות הובלות שונות אשר נמצאות בשוק על מנת לוודא כי אתם בוחרים בחברת הובלות טובה ואמינה. כמו כן ודאו לחתום חוזה בכתב וודאו כי יש לאותה חברה ביטוח הובלות בתוקף.