הובלות

שירותי חברות הובלה

שירותי חברות הובלהכל חברת הובלות מספקת מגוון שירותי ההובלות בצורה מקצועית ביותר. הינה בהמשך כמה מהשירותים הנפוצים ביותר:

הובלה למשרדים ועסקים קטנים
בעידן שנות ה2000 חברות ועסקים קטנים נודדים ממשרד למשרד והצורך במובילים מקצועיים שיעבירו דברים רגישים כמו מחשבים וכו' הינו חשוב ביותר. ברוב חברות הובלות תמצאו צוות מאומן ובעל ניסיון אשר יעביר עבורכם את המשרד בצורה בטובה ביותר.

הובלה ללקוחות פרטיים
על פי נתוני הסטטיסטיקה אלפי לקוחות פרטיים מבצעים מעברי דירה מידי יום והצורך במוביל טוב תמיד קיים השאלה היא רק איזה מן לקוח אתה? ישנם לקוחות שמחפשים את ההובלה הזולה ביותר ואז מתלוננים על שירות ופגמים בהובלה. צריך למצוא חברה לא מהחברות הזולות בשוק אך בהחלט גם לא מהיקרות. אמינות בראש סדר העדיפיות ולאחר ההובלה תודו לנו ותשמחו להמליץ לחברים באחריות

הובלה למגזר המוסדי
המגזר המוסדי מתרכז בהובלות כבודות ולעבודת הובלה מסוג זה יש צורך בתכנון נכון מראש ובמוביל שצר ניסיון של הרבה שנים, ברך כלל המחיר חשוב מאוד למגזר זה אך לא בא בחשבון עבודה מרושלת וחובבנית כי החומר והציוד שווה המון כסף. בחברת הובלות רצינית תקבלו את השירות האמין, המנוסה והטוב ביותר.

פירוק והרכבה
בהובלות מכל הסוגים יש צורך במובילים שיודעים גם לפרק ולהרכיב את חומרי ההובלה במקום להביא בעל מקצוע חיצוני לצורך העבודה יבצעו בתיאום מראש את הפירוק וההרכבה כדי לסגור את כל ההובלה על כל מרכיבה בבית אמין ומנוסה. על יד זה גם סידור בתים זה משהו מאוד נפוץ אצל רוב חברות מעבר דירה.

אספקת קרטונים ואריזה בהזמנה מראש
אספקת הקרטונים היא חלק חשוב מאוד בהובלה שלך בעידן של שנות ה2000 הלקוחות לא צריכים לחפש חודש לפני קרטונים אלה רק צריכים להתייעץ עם המוביל לפני והוא יספק ללקוח את הקרטונים בזמן שמתאים לו גם אם מדובר בתקופה ארוכה לפני ההובלה