הובלות

איך יודעים שחברת הובלות היא מקצועית

איך יודעים שחברת הובלות היא מקצועיתחברות הובלות מודעות לכך שהובלת משרד או כל עסק אחר צריכה להתבצע מהר ובמקצועיות כך שהעסק יחזור לתפקד בהקדם האפשרי.
הם לארוז את כל הפריטים בזהירות רבה ובסדר הנכון לפי בקשת הלקוח כך שבעת המעבר למשרד החדש הכל יהיה מסודר וממוקם לפי שביעות רצונכם.
חברות הובלות מציעים מחיר אטרקטיבי ותחרותי לכל הלקוחות לכן בעת יצירת הקשר עמנו נשאל אותכם שאלות לגבי תכולת ההובלה, הקומה אם יש מעלית, מרחק הגישה מהמשאית לכניסה וכו…
לפעמים יש מצבים שכדי לעבור דירה יש צורך לחפש הלוואה מיידית כדי שיהיה לכם איך לשלם למוביל.
ברוב המקרים חברות הובלה מגיעות עד בית העסק בכדי לסגור את כל הפרטים פנים מול פנים לפי כל הנתונים נוכל לתת לכם מחיר מותאם אישית ושרות מקצועי.
חברות  נותנות בדרך כלל גם שירותי אריזה – מובילים מספקים ללקוח מוצרי אריזה וקרטונים עד הבית לפי בקשת הלקוח, שירותי אריזה והכנת העסק למעבר. חברה הובלה נותנת בדרך כלל גם שירותי איחסון דירות או בעצמה או בעזרת חברה שותפה.

חברות מודעות לכך שבעת המעבר לא תמיד הזמנים חופפים והמיקום החדש שאליו עוברים לא תמיד מוכן בעת המעבר, לכן אנחנו מציעים שירותי אחסנה מסודרים ונקיים ללא מכרסמים וצרות אחרות שקיימות ברוב המחסנים.
לאחסנת תכולת הבית עד שתיהיו מוכנים למעבר. המחסן מאובטח ומצולם 24/7.

לחברות הובלה יש משאיות בדרך כלל חדיש ומותאם עם כל הציוד הנדרש למעבר בטוח ומהיר כל המובילים עם ניסיון רב בהובלות משרדים וציוד כבד, פירוק והרכבת ארונות, מיטות, שולחנות ועוד.
מנוף להעברת פריטים כבדים וגדולים הוא דבר חשוב כאשר הלוגיסטיקה של המיבנה לא מאפשרת
העברה בתוך הבניין.
והכי חשוב תמיד צריך לקבל שירות אדיו עם חיוך ומענה לכל בעיה שלא תיהיה.