הובלות

מעבר דירה לחו"ל – שילוח בינלאומי

מעבר דירה לחו"ל - שילוח בינלאומיבשנים האחרונות מספר האנשים אשר מהגרים ובוחרים לגור בחו"ל הולך וגדל וברוב המצבים יש צורך בשירותי שילוח בינלאומי. לרוב מדובר בזוגות צעירים שרוצים לנסות את מזלם במקום אחר ובמנטאליות שונה מזו שהם מכירים אך ישנם גם משפחות שלמות אשר מחליטות לבצע את המעבר אם זה משיקולי עבודה או מכל שיקול אחר שעשוי לגרום להם לרצות ולעבור לגור במדינה אחרת.

המעבר איננו פשוט כלל ומדובר בפרוצדורה שלמה אם זה שירותי אריזה או סידור הבית שיהיו מסובכים יותר מכיוון שהמוצרים צריכים לעבור מסע ארוך עד ההגעה ליעד המבוקש וכל זאת מבלי להתחשב בכל נושא הויזות וכל הטפסים שיש להסדיר לפני המעבר – לכן חשוב לדעת מספר דברים לפני ההחלטה על המעבר להתגורר בחו"ל.

דבר ראשון שחשוב לדעת קשור לכל הנושא של אריזת דירה – ברגע שהחלטתם על מעבר לחו"ל – שילוח בינלאומי צריך לבצע שיקולים שונים בדרך שבה אורזים את הדירה וכמובן במוצרים שלוקחים איתכם הרי אתם לא רוצים לסחוב איתכם מוצרים שאין לכם שימוש בהם או שלא יהיו רלוונטיים במקום בו אתם תתגוררו ולכן תבררו בצורה יסודית אילו מוצרים אתם לוקחים איתכם וכמובן כמה שפחות מוצרים כך יהיה בדיעבד פחות כאב ראש ופחות בלגן של אחסון תכולה בסופו של דבר.

בנוסף חשוב לברר שבידכם כל הרשאות הכניסה וכל אישורי ההתגוררות במדינה, שכן לעיתים ישנם מסמכים רבים שצריך להחזיק – לכן תבררו עם הגורמים השונים האם אתם באמת רשאים להתגורר במדינה לאורך זמן על מנת שלא ייווצר מצב שתצטרכו לחזור בחזרה עם כל הציוד.